.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدا و سیمای گلستان انتخاب کند: مردم یا پول

شمال نیوز : در پی درخشش تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقات و حمایت بی دریغ تماشاگران گلستانی و عدم پخش مستقیم مسابقات از صدا و سیمای گلستان ، نامه سرگشاده انجمن هواداران بسکتبال گرگان برایمان ارسال شد که عینآ درج می گردد.

همانطور که همه می دانیم تیم بسکتبال شهرداری گرگان یکی از پر طرفدار ترین تیم های ورزشی ایران نیز محسوب می شود، اما انگار صدا و سیمای مرکز گلستان برای پخش کردن بازی های ورزشی معیار ها و ملاک های دیگری را در نظر دارد که همه ما به خوبی از آن اطلاع داریم.هر هفته هزاران نفر از جوانان و مردم گرگان راهی سالن امام خمینی مجموعه آزادی گرگان می شوند تا بتوانند بازی تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند، اما به چند دلیل بخش اعظمی از علاقه مندان و عاشقان بسکتبال گرگان توانایی حضور در سالن را ندارند. قشر های زیادی از مردم مثل بانوان، کارمندان، کسبه، افراد مسن و... هر هفته منتظر پخش مستقیم بازی بسکتبال از شبکه به اصطلاح استانی گلستان هستند اما باز هم با بی مهری دوباره ی صدا و سیما رو به رو می شوند و از تماشای بازی تیم محبوبشان محروم می مانند.

اما صدا و سیمای گلستان که این روزها در آن هیچ نشانی از گرگان دیده نمی شود و هر روز به صورت محسوس و برنامه ریزی شده از مسایل شهر گرگان فاصله می گیرد، در مقابل این حجم درخواست های مردم از پخش مستقیم بازی ها امتناع کرده و از هیات بسکتبال برای پخش هر بازی درخواست مبلغ هنگفتی را کرده است که طبعا پرداخت هزینه هایی اینچنین سنگین، از توان هیات بسکتبال خارج است.

نکته ی جالب اینجاست که در تمام دنیا (و حتی در لیگ برتر فوتبال ایران) رسم بر این است که صدا و سیما برای پخش مسابقات ورزشی مبالغی را به باشگاه ها می پردازد و اصطلاحا حق پخش بازی ها را خریداری می کند تا با این کار هم بتواند از هزینه های باشگاه بکاهد و هم کمکی را به باشگاه کرده باشد. هر چند در جوامع پیشرفته فروختن حق پخش تلویزیونی توسط باشگاه ها یکی از راه های کسب درآمد برای باشگاه محسوب می شود، اما به خوبی واضح است برای رسیدن به آن نقطه به ساختاری مدون نیاز است که متاسفانه در ایران تا کنون شکل نگرفته است و گاها شاهد هستیم در اینگونه مسایل، ایران بر خلاف جهت دنیا حرکت می کند و به جای اینکه به باشگاه ها حق پخش بدهد از آنها طلبکار نیز هست.

خوب است مسوولان صدا و سیما هم کمی انصاف به خرج دهند. باشگاهی مثل شهرداری گرگان که از نظر بودجه جزو ضعیف ترین تیم های لیگ برتر است و بودجه اش همان از پول بیت المال است چگونه می تواند برای هر بازی هزینه های هنگفت مورد درخواست شما را پرداخت کند؟

از نگاه دیگر شاید مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان علاوه بر عدم توانایی تغذیه مالی صدا و سیما؛ نتواند به اندازه ای مسوولان والیبال و اسبدوانی و در کل ورزش گنبد با مسوولان صدا و سیما ارتباط دوستانه!! برقرار کند و از قدرت لابی های گنبدی ها بی بهره باشد و احتمالا یکی از دلایلی که بازی های تیم های گنبدی و یا اسبدوانی گنبد در هفته چندین مرتبه از صدا و سیمای گلستان پخش می شود، اما بسکتبال گرگان در طول هفته حتی یک بار هم اجازه پخش پیدا نمی کند همین است. این حجم پوشش تلویزیونی ورزش گنبد به حدی است که گاهی حس می کنیم نکند گنبد مرکز استان گلستان باشد و گرگان با این جمعیت و سابقه تاریخی زیر مجموعه شهری همچون گنبد محسوب شود!!

در پایان انجمن هواداران بسکتبال گرگان درخواست خود را همانطور که در پارچه نوشته ای در بازی مقابل تیم شیراز اعلام کرده بود، در این بیانیه نیز تکرار می کند که بدین وسیله از رییس سازمان صدا و سیما جناب آقای ضرغامی و استاندار گلستان جناب آقای قناعت خواستاریم که به با توجه به حجم هوادار و عاشق بسکتبال گرگان که بنا به هر دلیلی توانایی حضور در سالن و تماشای از نزدیک بازی را ندارند، تذکرات لازم را به مسوولان صدا و سیمای گلستان گوشزد کنند تا بخاطر احترام به مردم فهیم گرگان شرایط پخش مستقیم بازی های تیم بسکتبال شهرداری گرگان هر چه سریعتر فراهم آید.

همینطور از تمامی مدیران ورزش و مسوولان شهر گرگان در خواست داریم ضمن حمایت از این درخواست به حق انجمن هواداران بسکتبال گرگان، هر کدام در حوزه مسوولیت خود شرایط را برای تحقق این خواسته ی مردم گرگان فراهم کنند و همکاری لازم را مبذول دارند.

باشد که بسکتبال گرگان با حمایت همه جانبه ی مسوولان گرگانی و گرگاندوست همچون گذشته خوش بدرخشد.

و من الله توفیق.

روابط عمومی انجمن هواداران بسکتبال گرگان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 بهمن 1390
آقاي شمال نيوز !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چه تيتري زا براي خبر گذاشتيد؟كسي كنترل نميكند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
موسوی 30 بهمن 1390
لطفا تیتر خبر را اصلاح کنید
نا شناس 30 بهمن 1390
متاسفانه برخی روابط ناسالم اقتصادی و امتیازو نان قرض دادنهای نامتعارف و زشت درحلقه برخی مسئولین استانی و برخی کارکنان و مجریان صدا و سیمای گلستان مدتهاست وجود دارد واز برخی از برنامه ها بمنظور سکوی پرتاب و ترقی مسئولین مورد نظر استفاده میکنند و از برخی دیگر برای زیر فشار قرار دان و لابی کردن و امتیاز گرفتن ! و تا کنون با این مسایل برخورد نشده تا امروز که دامنه انها حتی به مسایل ورزشی و برنامه های کودک نیز تسری نموده است!
گرگانی 30 بهمن 1390
واقعا برای صدا و سیمای گلستان متاسفم. به جای سیمای مرکز گلستان باید بگیم سیمای منهای مرکز گلستان!
نا شناس 1 اسفند 1390
صدا و سيماي گلستان مثل مابقي ارگان ها وتعدادي از مردم كه در اين شهر زندگي ميكنن اما به گرگان بي لطف هستند ، اما صدا وسيما ومسولانش و مردمم غريبي كه حالا به هر نحو به اين شهر آمدهايد لااقا حرمت سفره نگه داريدونمكدان نشكنيد احساس بر اين است كه لطف بيش از حد در حق هركس سرانجام به وظيفه مبدل مي شود
گلستان و گرگاني هاي عزيز اندكي عرق و جنم را از استان هاي همجوار ياد بگيريد
به اميد روزي كه گرگاني ها وكساني كه براي پيشرفت اين شهر دلسوز هستند بر مسند ارگان هاي اين شهر قرار بگيرند
ياعلي
نا شناس 9 خرداد 1391
اتفاقا اگر مسیولین صدا وسیمای گرگان از تهران بیایند بهتراست چون دیگر آدم های سودجویی مثل علی آبادی های معاون و مدیر شده در صدا وسیما تلویزیون ما را به مرز انحطاط و نابودی نمی کشانند و شرشان را کم میکنند و انشا الله انسانهای فهیم روی کار بیایند.
رضا 9 خرداد 1391
گرگان؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.